ARG!

2. Identifiering av ickesponsortillverkare

På tävlingsområdet och under prisutdelningar får namn eller logotyper som identifierar tillverkaren av icke-sponsrade kläder, utrustning och/eller fordon endast förekomma en gång per klädesplagg, utrustning och/eller fordon och endast på en area
som inte överstiger:

2.1 Kläder och utrustning
3 cm² (1 cm hög och 3 cm bred) för kläder och utrustning med undantag för selar
under körning.
Taget ur TR.
Denna regeln är sjuk onödig! Nu kan jag inte tävla med mina benskydd, min kavaj eller min hopphjälm. Ida kan inte tävla i några av sina hjälmar, flera av sina schabrak, några av sina benskydd eller sin tävlingskjorta.
Har precis skickat iväg ett argt mejl till ridsportförbundet :@
2. Identifiering av ickesponsortillverkare
På tävlingsområdet och under prisutdelningar får namn eller logotyper som identifierar tillverkaren av icke-sponsrade kläder, utrustning och/eller fordon endast förekomma en gång per klädesplagg, utrustning och/eller fordon och endast på en area
som inte överstiger:
2.1 Kläder och utrustning
3 cm² (1 cm hög och 3 cm bred) för kläder och utrustning med undantag för selar
under körnin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0