Första tävlingen 2012

Tävligen gick jättebra! I LBn var han lite seg på framridningen men väl inne på banan kom han igång lite. Jag fick 69,7%. Det var ju min första LA och jag är riktigt stolt över att det gick så bra på första. På framridningen red jag inte fram så länge eftersom han hade knappt stått i transporten, och han var fullpackad med täcke så han höll sig varm. Men han kändes jättebra, hade bra framåtbjudning och var väldigt taktmässig. Väl inne på banan gjorde jag inga större tabbar, lite småfel här och där men det kändes jättebra. Jag behöver träna på att behålla framåtbjudningen i skänkelvikningarna men annrs gick det super. Jag fick 67,1% och jag är jätte nöjd.
Försöker ladda in filmerna i datorn men det är något strul, så filmer kommer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara för duktig. Jätte kul. Vi ska nog få fart på skänkelvikningen. Häls Lisa

2012-01-21 @ 23:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0